onsdag 9. februar 2011

Markus 15 uker og første smaks prøve av ris grøt

Markus koser seg på fanget til Onkel Vegar :)

lille gutten vår er alt blitt 15 uker , og tiden flyr fortsatt fra meg føler jeg. men nå  skjer det så mye hver dag føler jeg.
Mandag 7 februar  kom Markus sin første ordentlige latter trillende ;) og jeg var så heldig og hadde rett og slett skikkelig flaks som fikk tatt det opp  da han lo !
man ser han har utvilket mer og mer Øye -hånd kordinasjonen, nå ser han på biteringen og så putter den deretter  i munn og biter og sutter på den! han tar tak i lekene på baby gymmen og prøver å smake på alt han får tak i :)

det er godt å bite på en bitering som er avkjørlt ;)

 I dag fikk Markus for aller første gang smake litt tynn ris grøt , og gjett om han likte det ;) han smatta og koste seg skikkelig! (men skal vente til han er 4 mnd med å gi han , vi ble enig om at han måtte få en liten smaks prøve i dag, Markus og jeg ;)


jammen så syntes Markus at grøy var godt ;)

1 kommentar:

Audrey Wilsen sa...

Herregud for en søting...!! :-D